Klubshop

I samarbejde med Copenhagen Floorball Center tilbyder vi nu at købe klubudstyr fra Hørning Floorball i deres webshop. For at kunne se vores klubshop hos Copenhagen Floorball Center skal du oprette en profil på deres hjemmeside og huske at skrive "Hørning Floorball" under feltet Yderligere oplysninger (Klubrelation).

Profilen bliver så tilknyttet vores klubshop og vores klubrabat den førstkommende hverdag og du kan herefter se klubshoppen og handle med -10% på alle ikke i forvejen nedsatte vare på hjemmesiden.

Derudover vil du løbende blive opdateret når der kommer nye produkter til klubshoppen, samt når der afholdes lukkede klubarrangementer (klubaften mm.) i Copenhagen Floorball Center.

Du finder Copenhagen Floorball Center her: www.copenhagenfloorballcenter.dk

Copenhagen Floorball Center har udarbejdet en videoguide, der beskriver hvordan du opretter en profil på hjemmesiden. Se videoen nedenfor.

Husk du skal være logget ind for at kunne se klubshoppen.

Skriv en mail til kimh@copenhagenfloorballcenter.dk hvis du har problemer med log ind eller hvis du ikke bliver tilmeldt inden for 3 hverdage.